Powrót do spisu treści
        
                Aktualizowany: 2017-12-21
        
[Śledzenie statusu zapytań]
           
        Po zalogowaniu możesz śledzić status wysłanych przez siebie zapytań w panelu administracyjnym. W tym celu:
- Zaloguj się.
 - W menu panelu wybierz pozycję 'Wysłane zapytania ofertowe'. Zobaczysz listę dodanych przez siebie zapytań (oraz wiadomości indywidualnych wysłanych do firm). Możesz na niej odczytać:
 - Tytuł i fragment treści swoich zapytań i wiadomości.
 - Status zapytania. Możliwe statusy: oczekujące (oczekuje na obsługę przez operatora), rozesłane, archiwalne (gdy minął termin ważności zapytania), archiwalne.
 - Numer zapytania (warto go podać przy kontakcie z xtech.pl, jeśli potrzebujesz pomocy lub porady w jego sprawie).
 - Datę dodania i termin ważności.
 - Po kliknięciu 'Pokaż szczegóły' na interesującym Cię zapytaniu pojawi się warstwa z dodatkowymi informacjami. Wśród nich znajdziesz również listę dostawców, którzy otrzymali Twoje zapytanie oraz listę tych spośród nich, którzy się nim zainteresowali (tzn. wyświetlili Twoje dane kontaktowe).
 
Wskazówka: jeśli nie potrafisz od razu znaleźć na liście zapytania, które Cię w tym momencie interesuje, skorzystaj z filtra (wybieranie po wpisanej frazie i statusie) lub sortowania (po dacie dodania albo terminie ważności).
Więcej informacji:
Wyszukaj temat pomocy
Kontakt z xtech.pl
Jedna z poniższych dróg kontaktu pozwoli Ci skorzystać z bezpośredniej pomocy naszego pracownika:
- biuro@xtech.pl
 - +48 12 432 52 00