Cena emisyjna w Pierwotnej Ofercie Publicznej Akcji BRASTER S.A. została ustalona na poziomie 15 zł. Spółka z sukcesem wstępnie alokowała wszystkie 2,6 mln oferowanych walorów. Zakończenie emisji według tych parametrów spowoduje, że wartość oferty wyniesie 39 mln zł brutto (wliczając koszty emisji). Pozyskanie takiej kwoty pozwoli w pełni zrealizować strategię, której celem jest wprowadzenie urządzenia BRASTER Tester do bezpośredniej sprzedaży do kobiet w drugiej połowie 2016 r.
Zgodnie z decyzją Spółki, do Inwestorów Indywidualnych trafi ostatecznie 28,5 proc., a do Inwestorów Instytucjonalnych 71,5 proc. walorów serii F.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowego przebiegu naszej oferty. Wstępne deklaracje objęcia akcji złożyło kilkunastu inwestorów instytucjonalnych. Osiągnięcie takiej ceny emisyjnej nie byłoby możliwe bez zaprezentowania i rozpoczęcia realizacji nowej strategii, zgodnie z którą urządzenie BRASTER Tester będzie kierowane bezpośrednio do kobiet i ma trafić do sprzedaży w drugiej połowie 2016 r. Pozyskanie 39 mln zł pozwoli nam na realizację wszystkich jej założeń – mówi Marcin Halicki, Prezes Zarządu BRASTER S.A.
Od jutra startują zapisy w transzy dla Inwestorów Instytucjonalnych, które potrwają do 19 maja 2015 r. Spółka planuje przenieść swoje notowania z NewConnect na główny rynek GPW niezwłocznie po zakończeniu Oferty.
BRASTER opracował unikalną technologię produkcji matryc ciekłokrystalicznych, w oparciu o którą powstał prototyp urządzenia BRASTER Tester służącego do diagnostyki raka piersi.
W listopadzie ub.r. Spółka zaprezentowała nową strategię na lata 2015-2021, zgodnie z którą urządzenie BRASTER Tester będzie adresowane bezpośrednio do kobiet, a jego wprowadzenie na rynek nastąpi w drugiej połowie 2016 r.
Wprowadzenie urządzenia do sprzedaży wymaga inwestycji w kilku obszarach, przede wszystkim: budowy linii technologicznej, opracowania finalnej, komercyjnej wersji urządzenia, stworzenia systemu automatycznej interpretacji badań termograficznych otrzymywanych z urządzenia BRASTER Tester, a także dokończenia prac związanych z wdrożeniem produktu na rynek. Pozyskanie z emisji 39 mln zł pozwoli na zrealizowanie wszystkich celów określonych w strategii, niezbędnych do wprowadzenia urządzenia BRASTER Tester do sprzedaży.
(gz)
Kategoria komunikatu:
Z życia firmy
- Źródło:
- InnerValue

Czytaj także
-
Urządzenia Print&Apply dla integratorów systemów automatyki
Print&Apply: jak te urządzenia mogą się przysłużyć integratorom systemów automatyki? Możliwość znakowania i śledzenia wyrobów w całym łańcuchu...
-
Materiały stomatologiczne do wypełnień – trwałość, estetyka i komfort pracy w...
Dzisiejsza stomatologia zachowawcza stawia przed lekarzami wyzwania związane z różnorodnością przypadków: od kosmetycznych korekt przednich zębów...
-
-
-
-
-